محمدمبینمحمدمبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

مبین،شیرین ترین پسر دنیا

اولین مروارید عشقم

1392/11/4 2:48
نویسنده : مامانی
469 بازدید
اشتراک گذاری

مبین داره یه دندون                    قند میخوره از قندون

فرشته ی مهربون                     آورده براش یه دندون

 

 

سلام سلام صدتا سلام                    من اومدم بادندونام

میخام نشونتون بدم                         صاحب مروارید منم

یواش یواش و بی صدا                     شدم جزو کباب خورا

 

 

 

 

 

١٧مردادماه خونه مامان بابایی بودیم که متوجه  شدیم آقا مبین صاحب یه مروارید کوچولو شده

هممون خیلی خوشحال شدیم عزیزم

٢هفته بود خیلی غرغرو شده بودی و مدام گریه میکردی من نامردو بگو فکر میکردم الکی داری بهونه میگیری نگو داشتی درد میکشیدی

اگه بی حوصلگی کردم ببچش مامانی.

دومین دندونت هم به فاصله چند روز نیش زد.

و ما یه جشن دندونی کوچیک برات گرفتیم

 این کیک خوشگلت

اینم عکست کنار لیلا کوچولو

سومین و چهارمین دندونت هم اواسط مهرماه در اومدن که خیلی اذیتت کردن تا دربیان

خیلی بیشتر از قبلیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ندا
11 بهمن 92 1:42
مبارک مبارک فاطمه جون وبلاگ مبین جون تندوتندخاطرات نوزادی روبنویس تایادت نرفته هرکوم رومیدونی دقیق بنویس باتاریخ بعدالازمت میشه منوشناختی به وبمسربزن تابدونی کی هستم
مامانی
پاسخ
مرسی ندا جون ممنون که سر زدی
sepide
20 فروردین 93 1:32
مرواریدات مبارک خوشگلکم چه کیک خوشملی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جوننننننننننن