محمدمبینمحمدمبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

مبین،شیرین ترین پسر دنیا

اولین خاطرات

1392/11/4 2:06
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باری که برام خندیدی ٤١ روزت بود عزیزم

خیلی شیرین میخندیدی مامانی جوری که دوست داشتم درسته قورتت بدم ولی حیف که نمیشد

niniweblog.comniniweblog.com

 

١٨فروردین ٩٢توی ٤٩روزگی بردیم و مسلمونت کردیم خیلی روز سختی بود واسه من آخه من اصلا طاقت گریه های شما رو ندارم مامانی

وقتی رفتیم مطب دکتر من بغض کرده بودم و داشت گریم میگرفت

ولی تو اصلا صدات درنیومد و باشجاعتت مامانو سرافراز کردی

قربون شیر مردم برم من.

وقتی اومدیم خونه یه کوچولو بیقراری کردی که بهت قطره استا دادم و آروم شدی و خوابیدی.

بعد از ٨ روز هم حلقه افتاد.

niniweblog.com

١٨خرداد وقتی فقط ٣ماه و ١٨روزت بود برای اولین بار غلت زدی

بعد از اینکه غلت میزدی و برمیگشتی کلی ذوق میکردی و میخندیدی

اینم عکساش

niniweblog.com

اولین سفر عمرت رو توی ٣ ماه و ٢٠ روزگی رفتی اونم به مشهد مقدس پابوس امام هشتم

اینم چندتا از عکساش

niniweblog.com

اولین دندونتم روز ١٧مرداد ماه در اومد که بعدا مفصل برات مینویسم دربارش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)